Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

środa, 16 maja 2012

Serwetki do decoupage cz.II

SERWETKI DO DECOUPAGE
Rozmiar: 33x33cm;
Serwetka 3-warstwowa; 
Cena 1szt.: 1,00 zł.



12.
DOSTĘPNE 5 szt.


13.
DOSTĘPNE 5 szt.  
 


14.
DOSTĘPNE 3 szt.


15.
DOSTĘPNE 5 szt.


16.
DOSTĘPNE 5 szt.



17.
DOSTĘPNE 5 szt.  


18.
DOSTĘPNE 5 szt.


19.
  DOSTĘPNE 5 szt. 


20.
  DOSTĘPNE 5 szt. 


21.
DOSTĘPNE 5 szt.  


22.
DOSTĘPNE 5 szt.


23.
  DOSTĘPNE 5 szt. 


24.
DOSTĘPNE 7 szt.  


25.
  DOSTĘPNE 5 szt. 


26.
  DOSTĘPNE 5 szt. 


27.
   DOSTĘPNE 3 szt.   


28.
  DOSTĘPNE 12 szt. 

29.
  DOSTĘPNE 7 szt. 


30.
  DOSTĘPNE 5 szt. 


***********************************************


Serwetki wysyłam w dużej kopercie, listem poleconym priorytetem,
więc w ciągu 2-3 dni roboczych powinny dotrzeć do adresata.
Koszt wysyłki 5zł.


***********************************************



ZAPRASZAM!!!


6 komentarzy:

  1. wszystkie śliczne ciężko wybrać która ładniejsza:)

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę się decoupagu ..chyba źle napisałam...nauczyć..już widze swoje ziołowe doniczki na oknach....

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, ale cudne masz te serwetuszki :)
    oj ... hmm, a może na decoupage się skuszę ? muszę się z tym przespać :)
    pozdrawiam milusio :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super serwetki :)

    hiperbola@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne, szczególnie te z kucharzem.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. jejku - piękne - szkoda, że ostatnio funduszy brak - aż mi się teraz przyśnią ;(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...