Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

środa, 23 lipca 2014

Motylek i tutorial

Czy sezon motylkowy już się rozpoczoł?
W niektórych miejscach na ziemi z pewnością tak.
Tu u mnie w Irlandii ostatnio coraz cieplej się robi
i coraz to więcej motylków wkoło zaczyna latać.
A ja zrobiłam sobie takiego osobistego motykla kożystając z tutoriala
którego możecie znaleść na blogu D.I.Y ( do it yourself ) czyli Z.T.S ( zrób to sam ) tutaj

A oto mój filcowy motylek i mój tutorial dla Was.




Potrzebujemy 3-4 różne kolory czesanki, dobrane w zależności od kolorystyki naszego motylka.
Ja wybrałam odcienie soczystej zieleni i żółtego.

Chyba więcej nie muszę się rozpisywać
ponieważ zdjęcia są dość wyraźnie pokazujące
 krok po kroku jak zrobić takiego motylka.





















Jak się Wam podoba? 


Mam nadzieję że zdjęcia są czytelne, a tutorial pomocny.
Pochwalcie się swoimi motylkami.

****************************************

Przypominam jeszcze, że zapisy na Wymiankę Postacie z Bajek
wciąż trwają do 4 sierpnia 2014, 
więc czasu jest jeszcze sporo na decyzje i przygotowanie prezentu.
Ale już teraz zapraszam. 
Zapisać możecie się TUTAJ

Pozdrawiam serdecznie.
Majalena

6 komentarzy:

  1. Tak, tak w Irlandii coraz cieplej, powiedzialabym, ze juz czasami zbyt (przewaznie w poludnie).
    Motylek bardzo sliczny, podobaja mi sie kolorki :)Szkoda, ale nie pracuje z filcem :( nie lubie go dotykac jak i waty :(
    Ale motylek bardzo uroczy !!!
    POzdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny motylek :-) Super kursik, z chęcią kiedyś go wykorzystam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Motylek piękny.
    Ta technika nie w moim kręgu zainteresowań, ale dzięki instrukcji, przez Ciebie zamieszczonej, mam okazję podziwiać etapy jego powstawania. (to tak jak z poczwarki powstaje motyl.

    OdpowiedzUsuń
  4. Motylek jest piękny, ja nie miałam do czynienia z filcem. Póki co nie biorę się za niego ale kiedyś.. kto wie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały ten motylek! Dziękuję za tutka. Może się kiedyś skuszę i zrobię takiego sama...
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo sprytny sposób na efektownego motylka! :) Może spróbuję za jakiś czas. :) Dziękuję baardzo za życzenia i śliczną bransoletke! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...