Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

wtorek, 30 września 2014

Jeżyk HENIO....

Moje maleństwo właśnie przyszło na świat! 

Jestem z niego taka dumna..

Jeżyk Henio.










Pierwszy spacer Henia ....
Idealna pora na przechadzke po ogrodzie...






Jeżyka zgłaszam do wyzwania Szuflady OSTRE!!!







18 komentarzy:

  1. Jestem pod wrażeniem.Śliczny!!!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny jeżyk :-) Śliczności.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny jeżyk aż się do niego uśmiechnęłam :-)
    Świetnie, wyjątkowy :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale słodziak... śliczny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeżyk jest uroczy, od razu widać,że to maleństwo :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny jeżyk! Taki ma sympatyczny pyszczek, że oczu nie mogę od niego oderwać :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Boziu jaki śliczny, no i skradł mi serce słodziak :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejuniu, przeuroczy z niego cudak! Mój Jinggs byłby oczarowany takim braciszkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeżyk cudowny, tylko igiełki jakby miękkie, ale to fajnie bo przynajmniej nie kłuje i można go przytulić.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku, jaki słodki!!! Powodzenia w wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest słodki i ma uroczy pyszczek! Dziękujemy za wzięcie udziału w wyzwaniu Szuflady

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki on fajniutki :-)

    I na danutkowe kolorki od razu masz pracę, bo październik jest brązowy. A ja tymczasem biegnę do pasmanterii po jeżykowy filc, bo też taki pomysł na kolor brązowy mam już od dawna.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przecudny. Duma jak najbardziej uzasadniona. A wyraz szczęścia na jego pyszczku rozczula.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przeuroczy :) bardzo pasuje do tej jesiennej aury :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale cudny, a do tego taki usmiechniety! Kapitalny!

    Jego igly, przypominaja mi gumki ochronki na kok ktore krolowaly jak bylam w szkole sredniej ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...