Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

wtorek, 16 września 2014

Pary na wymiankę z Matrioszką

Witajcie moi Drodzy :)

Dziś będzie króciutko.
Przedstawiam Wam wymiankowe pary do Wymianki z Matrioszką.



Majalena <> Joanna Perfecka


 Atramk <> Teresa






Adresami wymieniacie się między sobą. 

Tym razem już nie będę prosiła Was o przesłanie do mnie zdjęcia Waszych paczuszek, bo i tak większość z Was tego nie robi albo o tym zapomina, czego miałam przykład podczas wymianki bajkowej gdzie otrzymałam tylko zdjęcia od 3 osób (z 12 osób biorących udział). Reszta nie wywiązała się z tego punktu, więc nagrody ani dodatkowego prezentu niestety nie będzię (albo wszyscy, albo nikt).  
A ja nie mam czasu na upominanie i dopominanie się. 
Dlatego prezentacje Waszej wymianki robicie u siebie na blogu 30 października lub później.
Chętnie odwiedzę Was i pooglądam sobie Wasze cudne matrioszki jakie stworzycie. 
Ale jeśli macie ochotę możecie przesłać do mnie zdjęcie w celu podsumowania wymianki.
Będzie mi bardzo miło :) i przygotuje podsumowanie z tego co od Was dostanę.




A teraz przypominam co powinno znaleźć się w paczuszce:

  I. Dwie rzeczy wykonane przez NAS!!!
z czego jedna musi to być coś z wizerunkiem MATRIOSZKI
 (haftowanego, uszytego, malowanego, wydzierganego...
lub zrobionego jakąś inną techniką w której czujecie się najlepiej)

II. słodziak – czyli coś co uprzyjemni nam chwile ciesząc się naszymi prezentami: kawusia, herbatka, gorąca czekoladka, słodycze, itp…

III. przydasie – czyli coś co się każdemu przyda podczas tworzenia czegokolwiek ;)


Jeśli macie ochote dorzucić jeszcze coś od siebie, bardzo proszę, napewno sprawicie tym jeszcze większą radość osobie obdarowanej.

**********************************************

Jeśli macie jakieś pytania piszcie śmiało.
Życzę udanej wymianki i dziękuję za chęć udziału w zabawie.

Pozdrawiam serdecznie.

Majalena 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...