Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

poniedziałek, 20 października 2014

Creative Blog Tour

Ostatnimi czasy blogowe zabawy typu nominacje i odpowiedzi na pytania są coraz częściej publikowane na różnych blogach w celu oczywiście reklamy i odsyłania nas na inne blogi, aby poznać coraz to szersze grono rękodzielniczek bądź osób piszących swoje blogowe pamiętniki.. 
Uważam że to świetny pomysł. 

I ja również zostałam zaproszona do 


przez Joanne,
z którą w sumie od samych początków moich blogowych przygód się znamy 
(moja jedna z pierwszych wymianek była właśnie z Joanną;) )
i choć nie miałyśmy jeszcze okazji poznać się osobiście to uważam,
że mamy fajny kontakt i to spotkanie musi kiedyś się urzeczywistnić. 
Choć z powodu odległości jaka nas aktualnie dzieli nie jest to proste. 
Jednak kiedy przyjadę w odwiedziny do Polski i mojego rodzinnego miasta Kraków,
to do Joasi już nie mam tak daleko. 
Tylko ten czas!!!! Joasiu obiecuję Ci, że go znajdę. 

 A teraz trochę o mnie..

Nie zabardzo wiem co bym mogła tu napisać... 
Hmm.. 

Zacznijmy od tego.

To ja..


całkiem niedawno (bo w lipcu) złapałam bukiet ślubny, 
więc teraz chyba moja kolej na jakieś zmiany w moim życiu ;)
Mogę już śmiało powiedzieć, że pomalutku się zaczeły.. 
ale czas na moje dzierganki, szycia i tworzenia różnych rzeczy 
zawsze znajde i choćby to miało być kosztem mojego snu i nieprzespanej nocy,
to jak sobie coś ubzduram, że musze to zrobić, to to robie.

Aktualne jestem na urlopie w słonecznej Hiszpanii i po wizycie na stadionie Camp Nou w barcelonie, który zrobił na mnie niesamowite wrażenie.

Więcej o wycieczce po Hiszpanii napisze po moim powrocie. 

A teraz Zabawa Creative Blog Tour polega na odpowiedzeniu na kilka pytań i nominowaniu kolejnych kreatywnych i utalentowanych osób, które dzielą się z innymi swoimi pasjami. 


PYTANIE #1
Nad czym obecnie pracuje? 

Mam kilka rzeczy, które czasami robię w jednym czasie.
Jakoś nigdy nie potrafiłam się skupić na jednym ;) 

W tej chwili.. 
dziergam kolejne jeżyki ...


...jestem też w trakcie tworzenia MANDALI...
>Tutaj< możecie zobaczyć więcej na ten temat ;) 


i do końca roku mam jeszcze długą listę,
którą mam w planie zakończyć jeszcze w tym roku.. 
PROJEKT 16x16 - nad którym cały czas pracuję :) 

Jeśli macie ochotę troche poczytać o tym, to zapraszam >tutaj<



PYTANIE #2
Czym moja praca różni się od innych w tej branży? 

Chyba tylko tym, że jest jedyna i niepowtarzalna!!!
Nikt nie zrobi drugiej takiej samej jak ta moja. 
Nawet według wytycznych jeśli są takie same.. 
to i tak będzie ona inna, moja, wyjątkowa i jedyna w swoim rodzaju :) 


PYTANIE #3
Dlaczego piszę bloga o tym co tworzę (robię)?

Ponieważ chcę się dzielić z innymi tym co tworzę,
 a nie chować do szuflady i odkładać w zapomnienie.
Chcę aby moje prace były też dla kogoś inspiracją.. 
może nie koniecznie teraz.. ale za jakiś czas,
ktoś trafi na mojego bloga i stwierdzi że to jest naprawde fajny i ciekawy pomysł
na zrobienie czegoś podobnego, 
tak jak i ja to robie, przeglądając czasami blogi innych, 
gdzie znajduję mnóstwo pomysłów, tutoriali czy poprostu radości 
w samym oglądaniu cudnych tworków jakie tworzą inni. 
Lubię czytać Wasze komentarze, które niejednokrotnie łechtają moje ego ;) i dodają mi skrzydeł i mocy oraz chęci na tworzenie coraz to nowszych rzeczy. 
Piszę o tym co tworzę dlatego, bo chyba jak każdy z nas lubię być doceniana, 
nie tylko przez najbliższych, a słowa uznania zawsze sprawiają nam wielką radość.


PYTANIE #4
Jak odbywa sie mój proces tworzenia (pisania)? 

Uuu.. to zależy od tego co tworzę. 
Czasami poprostu wyciągam koraliki i nawlekam, przekładam, układam.. biorę jakość włóczkę, szydełko i poprostu dziergam, czy wyciągam jakieś szmatki i zaczynam szyć.
Czasami muszę przemyśleć jakiś projekt, wtedy szukam inspiracji w internecie na spacerze w parku, czy poprostu oglądając wiadomości ;) wystarczy że zobaczę coś co poruszy lawinę skojażeń i zaczyna się proces tworzenia. Rysuję sobie projekt na kartce, albo szukam jakiegoś podobnego w internecie. 
Czasami poprostu idę na żywioł i to co wyjdzie to wyjdzie. 
Wiem co chce stworzyć.. choć czasami nie zawsze do końca wiem jak to ma wyglądać, więc wychodzi tak jak wychodzi i albo mi się to podoba, albo próbuję to tak zrobić, żeby było to w moim stylu i pasowało do mnie ;) 


No i nie wiedziałam co mam napisać.. a rozpisałam się że hoho..
Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam

Celem zabawy CREATIVE BLOG TOURS jest poznawanie kolejnych utalentowanych i kreatywnych osób, które do blogowego świata wnoszą swoją pozytywną energię, nowe i świeże spojżenie  na świat nas otaczający, oraz dzielą się swoim hobby, które dla jednych jest pasją, a dla innych całym życiem! 

Do zabawy zaprosiłam Wiolę z bloga Wioletkowy Skrawek Nieba,
przesympatyczną osóbkę, którą również poznałam na samym początku mojej blogowej przygody.
Wiola jest bardzo kreatywną osobą, tworzącą w kilku różnych typach rękodzieła.
Filcowanie, sutasz, robienie na drutach, haft koralikowy czy krzyżykowy, a nawet szydełkowanie nie jest jej obce co możecie zobaczyć na jej blogu na który serdecznie zapraszam -http://wioletkowyskraweknieba.blogspot.ie



*************



A Joasi jeszcze raz bardzo dziękuję za wyróżnienie i docenienie mojej pracy :)






5 komentarzy:

  1. Pięknie wyszłaś na zdjęciu :-)
    Masz zdolne rączki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. zagladam do Ciebie od pewnego czasu a teraz jakos mam okazje zobaczyc jak wygladasz- to niesamowicie miłe!!!
    Wygladasz bosko!!!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale. Jako jedyna w tym nominowaniu, odpisałaś na pytania, tak szczerze, obrazowo,a podczytałam wiele nominowanych osóbek z blogowego świata, że tym bardziej jestem zachwycona tym co prezentujesz na swoim blogu. Złapana wiązanka ślubna niby do niczego nie zobowiązuje, ale jeśli: to niech się spełnią marzenia o szczęściu w małżeńskim stanie. Z robótek oczywiście nie zrezygnujesz, bo gdzie będę oglądała cudowne jeżyki, czy inne zabawne zwierzaczki. Powodzenia Majaleno:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło Cię poznać "osobiście" i dowiedzieć się czegoś o Tobie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Madziu :) Cudna nowa figurka :) Dziękuję, że przyjęłaś zaproszenie :) Czekam na fotki z Hiszpanii. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...