Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

czwartek, 23 października 2014

Katedra Najświętszej Marii Panny w Sewilli....

Kochani wczoraj wróciłam z urlopu w cudownej Hiszpanii 
i wciąż mam przed oczami te wspaniałe widoki,
krajobrazy i miejsca które zachwycały każdym jednym drobiazgiem.
Udało mi się zrobić kilka fajnych zdjęć,
ale dziś przedstawię Wam tylko jedno, w sumie to dwa.. ale tego samego obiektu
które chciałabym zgłosić do zabawy w ART-PIASKOWNICY.


Zadanie FOTOgry polegało na wykonaniu zdjęcia z "przeszkadzajką tj. główny plan zdjęcia musi być czymś wyraźnie przysłonięty..."  

Jak widać na zdjęciu pierwszy plan to grupa ludzi i łuk bramy.
Na drugim planie natomiast wyraźnie wyłania się Katedra Najświętszej Marii Panny w Sewilli, 
która jest tu centralnym obiektem zdjęcia.


Drugie zdjęcie przedstawia wieżę tej samej Katedry,
jednak na pierwszym planie widać zasłaniające ją liście drzew.




Mam nadzieję, że udało mi się spełnić warunki zabawy. 


Wkrótce relacja z moich wędrówek po Hiszpanii. 
Pozdrawiam serdecznie. 


3 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...