Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

poniedziałek, 23 marca 2015

Guziczek PIES...

Kontynuacja poprzedniego wpisu ;) 

i... 

skoro były łapki, to teraz pies ;) 

Narazie zrobiłam sobie tylko jednego, 
bo cały czas sprawdzam co i jak wychodzi.. 
a wychodzi coraz lepiej. 
Też tak uważacie?  

Kolekcja psich guziczków już wkrótce ;) 

Tymczasem jeden taki samotny ceramiczny zielono/oliwkowy guziczek piesek. 

Ahh.. szkoda że nie zrobiłam ich więcej za pierwszym razem.. 
bo moim zdaniem wyszedł genialnie.
No cóż, trzeba bedzie poczekać kilkanaście dni zanim zrobie następne ;) 

Rozmiar: 3,5cm. x 3,0cm. 








No i co o nim sądzicie??? 

***

***

Serdecznie Was pozdrawiam i zapraszam ponownie

6 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...