Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

sobota, 18 lipca 2015

"Być prawdziwą kobietą..."

...


Oto moja interpretacja FotoGRY w Art Piaskownicy.

W czasie wizyty u kosmetyczki i wizażystki :) 






***

A tak jeszcze przy okazji "kobiety" 
to znalazłam kilka fajnych demotywatorów. 

Może Wam też się spodobają.









5 komentarzy:

  1. fajne zdjęcia! majalenko, jestes bardzo fotogeniczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe.. dziękuje Ewuniu. Ale ja fotogeczniczna..? hmm.. chyba tylko jak ktoś mi robi zdjęcia.. bo jakoś tak moje nie wychodzą tak dobrze ;) Inne ujęcie, inne oko..

      Usuń
  2. Demotywator z MM i MJ sa obledne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. powinnaś zapuścić włosy bo z zebranymi z twarzy wyglądasz obłenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja je właśnie ściełam.. jeszcze krócej ;)
      Ale dziekuję za komplement.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...