Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

wtorek, 14 lipca 2015

WTOREK... :( kolczyki antydepresyjne...

Witajcie Kochani. 

Dziś niewiele bede pisała, 
bo jakoś weny mi brak.. 
i troche się w moim życiu pokomplikowało.. 
:( 
Powiem tylko tyle że jest mi smutno i bardzo źle. 
Ale trzeba iść dalej do przodu. 
A ja nie zamierzam się cofać. 

Ciężko mi zamknąć pewien rozdział w moim życiu, 
ale nie mam wyboru... 
No cóż.
Nie będę się Wam tu wypłakiwała,
choć już to i tak prawie zrobiłam... 

***

Dzisiejsze kolczyki podobnie jak z zeszłego tygodnia,
wykonane przezemnie na kułku z bransoletki, 
techniką szydełkową, a w środku wszyty kamień naturalny,
a mianowicie Krzem pasiasty. 

I chyba tylko ze względu na jego właściwości,
a mianowicie oddziaływanie antydepresyjne,
powinnan chyba nosić go częściej.   


Właściwości lecznicze krzemienia pasiastego i jego wpływ na organy:


  • UKŁAD TRAWIENNY:oczyszcza organizm z toksyn
  • NERKI: schorzenia nerek
  • BÓLE: bóle głowy, migrena,usuwa bóle mięśni po nadmiernym wysiłku fizycznym
  • SKÓRA/WŁOSY: poprawia wygląd i odmładza skórę, poprawia stan łamliwych włosów
  • UKŁAD HORMONALNY: zalecany w przypadku zaburzeń hormonalnych, harmonizuje układ hormonalny w okresie menopauzy
  • OGÓLNE ODDZIAŁYWANIE: działanie bakterjobójcze, antydepresyjne, zapewnia spokojny sen


Właściwości emocjonalne i wpływ na stan psychiczny człowieka:


  • Wspomaga przy: usuwa zmęczenie, skutki przepracowania, wycisza wewnętrznie niepozbawiająć przy tym energii, chroni przed negatywnym wpływem otoczenia, utwierdza w dokonanych wyborach,
  • Wzmacnia: witalność, dodaje sił fizycznych, wznacnia optymizm i pogodę ducha

Informacje te pochodzą z bloga POZYTYWNA ENERGIA KAMIENI 
więc jeśli macie ochotę poczytać sobie więcej na temat 
właściwości kamyczków to tam zapraszam.



7 komentarzy:

  1. Główka do góry!!!mam nadzieję, że się wszystko sztbko poukłada/wyjaśni. Buziaki!(kolczyki super)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Tu już juz się właśnie wszystko wyjaśniło :(
      No musze sobie to teraz poukladac sama.

      Usuń
  2. Życzę, żebyś szybko to sobie poukładała i żeby wszystko wróciło do "normy". Kolczyki piękne, muszę kiedyś spróbować zrobić jakieś na kółkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana. Do normy to juz raczej nie wróci. .. ale może być tylko lepiej

      Usuń
  3. Powodzenia na dalszą drogę życia ;-) Pamiętaj, że niektórzy mają gorzej niż TY!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wiem, wiem.. nie jest tak źle jak by się mogło wydawać, ale zawsze każdy uważa że jego problem jest największym problemem :)

      Spoko. daje rade.

      Już mi lepiej.. kolczyki chyba pomogły :)))

      Usuń
  4. Piękne kolczyki!! Takie nietypowe. Bardzo mi się podobają!!

    Oby szybkowszystko się ułożyło!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...