Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

piątek, 1 stycznia 2016

Witajcie w Nowym Roku...

Witajcie Kochani w Nowym Roku! 

Każdy z pewnością już planuje co w tym roku zrobić,
czego się nauczyć, gdzie spędzić wakacje..
Postanowienia noworoczne poszły w ruch.
Mamy na to cały rok!!! 365 dni roku 2016.

Ja też mam już plany i wielkie nadzieje
że w tym roku nastąpi przełom w moim życiu.
Tak przynajmniej  myślę.. ;)

Bo 2015 pomimo pewnych planów które miałam,
niestety nie do końca udało się je zrealizować...
ale to nie z mojej winy... bo jak to czasami mówią
"złośliwość rzeczy martwych"
i pośpiech był niewskazany przy pewnych sprawach.

Tak więc zobaczymy co nam przyniesie ten Nowy Rok :)
Oby samo dobro i to na co czekamy.

***********

A Wy pewnie czekacie dziś na wpis z wyzwaniem Palety kolorystycznej...
Musze Was niestety zasmucić, że chwilowo przerywam ten cykl zabawy,
jednak wkrótce pojawi się coś nowego :) 
No a wyniki grudniowej palety pojawią się już 5 stycznia 2016! 


Tym czasem serdecznie Was zapraszam na mój drugi blog 

- gdzie właśnie rozpoczeliśmy Nowy Rok,
pierwszym wyzwaniem sponsorowanym. 

Do wygrania jest 25zł-bon na zakupy w sklepie SCRAPKOWO.pl

Serdecznie wszystkich zapraszam!




Jeszcze raz życzę Wam 
Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku!!!!

11 komentarzy:

  1. Pozdrawiam noworocznie !
    Wspaniałego Nowego Roku życzę !

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęścia ,radości i zdrówka w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za możliwość zrealizowania się w wyzwaniu. Na pewno zagoszczę tu na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęśliwego Nowego Roku życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, wielka szkoda, bardzo lubiłam tę zabawę... Wszystkiego dobrego w pachnącym świeżością 2016 roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymam Cię za słowo, że przerwa w wyzwaniach jest tylko tymczasowa. Mam nadzieję, że będziesz mieć czas i możliwości, żeby niebawem zaskoczyć nas kolejną paletą barw. ;)
    A tymczasem życzę powodzenia z drugim blogiem i nowymi wyzwaniami. I oczywiście spełnienia marzeń w tym Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I jeszcze mi się przypomniało, że jest promocja w tym roku ;) Jeden dzień gratis ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...